vrijdag 6 maart 2009

Eerste berichtje!

Wat je al niet moet doen om juf te worden..!
Mijn eigen weblog is af. Gek eigenlijk. Gisteren zit ik nog bij iClaudia waar mij duidelijk wordt dat het inderdaad absurd is dat we tegenwoordig alles door een schermpje willen zien, dat het ongelooflijk is dat we al onze belevenissen willen 'bewijzen' door het op youtube te zetten en dat we online ons dagboek willen bijhouden. Nu, één dag later staat mijn eerste berichtje op weblog, niet omdat ik daar plotseling de behoefte toe had maar omdat het moet. Het moét voor school...voor de pabo...het is een vereiste om uiteindelijk juf te kunnen worden! En aangezien ik het zelf zo fijn vind als er naar mij wordt geluisterd, zal ik, speciaal voor u, of voor school, of voor mezelf, in ieder geval zál ik een weblog bijhouden!
Vandaag op school geleerd hoe ik dit moet gaan doen. Eerst een account aanmaken, blog beginnen, berichtje schrijven en klaar is 'juf' Marissa! Of ik van deze les iets geleerd heb...? Nee, dat denk ik niet. Waarschijnlijk was ik er zonder hulp ook wel achtergekomen hoe ik zo'n blog als deze zou moeten maken, maar met hulp van een docent gaat het toch altijd een stukje sneller! Gelukkig heb ik geen problemen tot nu toe. De eerste les is met een voldoende resultaat afgesloten, anders gezegd: 'Ik heb mijn eigen weblog!'

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten