vrijdag 27 maart 2009

Les 3. De WebQuest!

Lieve volgers,

Vandaag heb ik voor de derde keer een les digitale didactiek gekregen. Na een korte uitleg over een webwandeling en een webquest gekregen te hebben, moest ik beslissen of ik basisschoolkinderen ga verblijden met een nieuwe digitale wandeling of met een supergave en extreem hippe webquest. U raadt het al, ik koos voor het laatste. Niet omdat ik een webquest leuker vind dan een webwandeling, maar omdat ik denk dat mijn wandeling een doolhof zou worden. Een webquest lijkt me iets gemakkelijker om te maken. Nu maar kijken of ik mezelf goed genoeg ken en niet al te veel problemen ga ondervinden. Het eerste probleem heeft zich al voorgedaan...Waar moet ik mijn webquest over laten gaan!?! Ik ga er nog even over nadenken en vanavond thuis eraan beginnen. Eerst kijk ik straks nog even alle filmpjes over het maken van een webquest, die op blackboard staan. Zo voorkom ik onnodig speurwerk.
Jullie zien de link naar mijn webquest vanzelf wel verschijnen op mijn weblog.
Nog even geduld!

Alle goeds!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten