vrijdag 13 maart 2009

Les 2: Voor school, voor u, of voor mezelf!

Lieve mensen,

Vandaag heb ik mijn tweede les 'digitale didactiek' gekregen. Ik ben begonnen met de voorbereidingen voor mijn kleine onderzoekje, welke u later ook op deze site kunt vinden. Als eerste heb ik op de site van pabotool een testje ingevuld, waarna ik mijn resultaten kon vergelijken met de landelijke gemiddelden. ICT is niet mijn ding, maar de resultaten zaten bij vrijwel alle competenties rond het gemiddelde. Daarna heb ik opnieuw geleerd hoe ik een berichtje aan moet maken op deze weblog, want dat was ik eventjes vergeten, waarna ik een uitleg kon geven over mijn scores bij de pabotool en dit reflectieverslagje kon schrijven. De les was snel voorbij, 5 kwartier taalonderwijs duurt écht langer dan 5 kwartier digitale didactiek^^, waardoor ik thuis dit berichtje heb afgemaakt. Na even zoeken hoe ik dat kon doen heb ik ook deze klus geklaard en staat mijn tweede reflectieverslag, (voor school, voor u of voor mezelf... zie mijn eerste berichtje), op deze site!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten