woensdag 1 april 2009

Les 5: Educatieve links

Hier ben ik weer!

Ditmaal met een reflectieverslag van les 5. Eerst hebben we wat theorie gekregen over mediawijsheid. Opnieuw hebben we te horen gekregen dat het toch wel heel handig is om je hyvespagina af te schermen! Stel je voor dat je straks gaat solliciteren en je toekomstige baas heeft je hyvespagina afgezocht. Nu is mijn hyvespagina niet vrij toegankelijk voor iedereen maar erg beschamende foto's of berichtjes zijn er ook echt niet te vinden. Het is toch best leuk om Marissa 19 kaarsjes te zien uitblazen?! Daar zal een eventuele toekomstige baas vast geen moeite mee hebben.
Daarna heeft Jeroen de laatste opdracht uitgelegd: Het beoordelen van educatieve websites. Ondertussen was ik bezig met het schrijven van reflectieverslag nummer 4 waardoor ik niet alle uitleg heb meegekregen. Ik zal thuis de blackboardcourse wel even doorspitten, dan kom ik er vast wel uit. Les 5 loopt bijna ten einde. Ik ga thuis weer verder.

U hoort van mij!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten