woensdag 1 april 2009

Les 4: De presentatie

Lieve mensen,

Vandaag kregen we onze vierde en vijfde les digitale didactiek. Voor beide lessen schrijf ik apart een reflectieverslag.
Het eerste uur, onze vierde les, begonnen we met een stukje theorie over digitale schoolborden. Er bestaan een aantal soorten digitale borden. Smartboard is er hier een van. In de les hebben we gebruik gemaakt van een activboard, een ander soort 'Digibord'.
Na deze theorie kregen we uitleg over de presentatie die we op onze weblog moeten zetten. Hier zal ik pas thuis aan beginnen aangezien ik eerst ik de laatste hand heb gelegd aan mijn webquest. Mijn computer thuis had waarschijnlijk het lettertype standaard opgeslagen, waardoor ik hier thuis geen wijzigingen meer in kon aanbrengen. Dit heb ik nu op de 'totaal-niet-fijne' MacBook computer in orde gemaakt. De webquest is over niet al te lange tijd online te vinden. Wil jij een leerling van Rembrandt zijn? Kijk dan op mijn webquest!
Daarna onderbrak 'meester Jeroen' de les om te beginnen met de theorie van les 5. Dus nu 'op naar mijn reflectieverslag van les 5!'

Tot ziens!
MB

Geen opmerkingen:

Een reactie posten